12. 9. 2011.

Mooncakes


Kada smo se sinoc lagano truckali vracajuci se kuci sa sela, zurili smo u ogromni puni Mesec. Od kada mi je Irena ispricala pricu o zecu na Mesecu, to je moja prva asocijacija kada vidim njegove fleke.


U folkloru istocnjaka odomacena je prica o zecu koji uz pomoc tucka i avana pravi - po Kinezima eliksir zivota sa svoju gospodaricu boginju Meseca Chang'e, a po Koreancima i Japancima - pirincane kolacice.


Danas je praznik koji slavi ovaj pun mesec. Danas je Mid-Autumn Festival za Kineze, Tajvance i Vijetnamce i gledanje u Harvest Moon u Japanu. Zbog spektakularnog dekora Mid-Autumn Festival zovu i Lantern Festival...


jos jednako lepih fotki dekora lanternama na Emirates 24/7


... a zbog nezaobilazne poslastice koja ga prati ime mu je i Mooncake Festival.




Na pomen MOONCAKES prva mi na pamet padne ovaj set carobnih malih kolacica koje je ovako magicno ukomponovala i uslikala bossacafez.





Najcesce sa punjenjem od lotosa i korice od testa sa jajima, mogu znatno da variraju u sastavu ove dve komponente, pa i u obliku, velicini, boji, dekoraciji modli. Homemade ili kupljeni, iz tradicionalnih poslasticarnica ili iz slasticarskih radionica pri fensi hotelima, sa ocekivanim, tradicionalnim izgledom i ukusom



Od pirinca



ili champagne truffle specijali sanovito zabelezeni mobilnim telefonom kao ovaj mali dragulj.


via wanida


i za kraj, njegovo visocanstvo Mesec, i njegov mali simbol na danasnji dan kao deo prelepe kampanje za Cherry Garden restoran u hotelu Mandarin Oriental u Singapuru. Potpis ovog oglasa kaze: A FULL MOON INSPIRES HEAVENLY CREATIONS.



A onda i ostali iz serije oglasa koje je kreirao Trine Design.



 


Klik OVDE za sve oglase, vise informacija i vece dimenzije slika.


.................................................................................................


p.s. Evo i danasnjeg Google logoa:


3 коментара:

  1. Kad god da naiđem na novo saznanje, baš se obradujem. Tako evo ovaj post me nekako čudno oraspoložio. Odmah mi padnu na um svakakve misterije Kine. Drago mi je da sam naišla :)
    Nadam se da ću opet ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Puni mesec je več sam po sebi tako lep a na onoj strano poluoble znjau svaku ideju tako lepo prikazati i upakirati, da sve izgleda još bajkovitije,
    Danas je zbilja prelep.

    I thax za sve informacije...zeko ha!:)

    ОдговориИзбриши
  3. ovaj je post cekao danasnji dan vec mesecima. i eto ga. i ja se radujem. i mesecu i postu i kolacima. ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails