27. 4. 2011.

Let Them Eat Cake

Da li vam imena Katie Quinn Davies, Nikole Herriott i Maggie Austin nesto znace? Za torte nove generacije i njihove brilijantne kreatorke gajim intenzivno obozavanje.


Mislim da je sve pocelo sa ovom neverovatnom crnom tortom koju je Katie Quinn Davies spremila za susret u kujni sa Design*Sponge-om.





Svaki prokleti detalj bio je perfektan. Onaj baby plavi Kitchen Aid, cediljke zicane i limene, boca mleka i piva, modla za kolac, mrezica za njen odmor i glaziranje... Svaki goddamn detalj na mestu. Posle toga, Katie nas je pocastila onom savrsenom mekom coko tortom sa tresnjama...





... a onda su kreacije nove generacije poslasticarki krenule da nicu kao pecurke posle kise. Odlican primer tog novog stila u receptu i izgledu jeste ova Oreo and Chocolate French Silk Pie Cake...





... a ti su crni keksi otisli su u raj sa ovom tortom: Oreo Olallieberry Chocolate Layer Cake.





Dark and luscious torte odmah potsete na Nikole Herriott i njen savrsen posao sa istim takvim rezultatima. Njene torte su elegantno messy, mirne, snazne i dostojanstvene, njena slag kaligrafija besprekorna. Postolja, tanjiri, nozevi i podloge - za plakanje od divote.







Taj proces zamisljam upravo onako kako ga je opisala svedska poslasticarka Linda, moje sveze otkrice, stilski jako bliska Katie i Nikole. Sva ta lezerna raspevana zenska rustika kod nje je mladalackija, nekad cak kao decija.







Ispod diiivne spoljasnjosti, opcije za presek su brojne i uvek dodatno ocaravajuce. Neapolitan lepotica iz Sweetapolita radionice je u top 10...





... a tu je u ekipici svakako i Lemon Poppy Seed Lady Cake. Limun i mak... mmmmmljaaaac.





Uz ciste, uredno musave torte, girly nacigovane pokrivaju sva moja raspolozenja. One ruffled, o kojima sam vam vec pisala. Opet je Sweetapolita razbila sa ruffles boje kajsije, a Nikole Herriott sa zelenim. Maggie Austin ima neverovatni posebni stil.

Ono sto je za mene novo otkrice u dekoru torti u dvadesetprvom veku su buttercream perlicaste loptice. Ovako to izgleda kada ih priredi Amy Atlas, on top of ruffles. Taman kad sam pomislila da su dostigli vrh...





I za kraj, jos jedan ruffle nacin, ovoga puta iz Crave radionice. Evo, prvi put vidim i cenu ruffle kreacija. 6" - $45.00 (Feeds 8-12 people). Dacete mi!





p.s. novost od juce, Katie postigla dogovor sa australijskim Penguinom pa tako nju ceka mnogo posla i putovanja (secate se onog neverovatnog bozicnog preseka), a sledece godine nas ceka njen kuvar!


.

6 коментара:

  1. Prelepe su,al ova poslednja ostavlja bez teksta.Bilo bi mi zao da je pojedem:D

    ОдговориИзбриши
  2. sve su mi torte predivne neke bi mi bilo zao ca nacnem posmatrala bih dugo rad na njima :_)

    ОдговориИзбриши
  3. i posle svega sto sam pojela ovih dana mislim da ne bih odolela ovim slatkisima.posebno onoj cokoladnoj sa tresnjama!!A o kilazi neka misli neko drugi:))

    ОдговориИзбриши
  4. @sugarhoneybaby
    ahaha! meni ne bi bilo zao! ;D

    @street art...
    ja bih uslikala i navalila, pa bih posle mogla da gledam do mile volje ;p

    @bonjour.....JR
    nikako, just dig in!

    @Jelena MS
    yeah, ta torta je nevidjena! kilaza - blah, ni mene nije briga! :D

    ОдговориИзбриши
  5. ovi slojevi i kore su mi fascinantne... kao oni jorgani u bajci o grašku... :) I jel se to jede sloj po sloj ili otvorish usta najvishe sto mozesh pa mnjam? :)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails