23. 4. 2011.

Sweet Bits

HolyCool je jedno od onih mesta gde mi vreme iscuuuri. Pametne budalastinice na jednom mestu, sitnice za kucu, radni sto, gadgeti, cute tech i smart analog zacini za svakodnevno uzivanje u sitnicama.

Evo par danasnjih favorita, pocev od malog pomocnika uz jutarnju kafu. Iako nisam coaster person, ove bih uvela bar na jednu sezonu.



Osam podmetaca od plute u obliku tosta u MoMA radnji mozete kupiti za $10.





Volim old school satove, rucne, zidne, stone. Modernom malom radnom okruzenju daju tracak ozbiljnosti salonskog mahagoni stola sa ozbiljnim prasnjavim arhivskim primercima thesaususa, a sve to bez prasine. Uglavnom, ovaj mali lepotan (koji dolazi u pregrsti boja izmedju kojih je pretesko odabrati jednu) nije samo stoni satic. Mozete ga zakaciti i na zid ili magnetizovati za fridz.





A onda... hm, videli ste sliku. Biscuit Camera. Preslatkoca od mini digitalnog aparata. Dimenzije front pravouganika: 42x58mm. Kapacitet 300 fotki 640x480px ili filmic. Bez zvuka. Ne smeta nista, if you ask me. Pravi se u tri ukusa, da, ukusa, ne boje. Jagoda, cokolada i klot. Klasik. Psenica. Povezuje se usb kablom i to samo na PC. Cena, sitnica, $40. Ja narucila, leti ka meni. Pisem kad stigne!





Divna lampa za atmosferu, ja je vidim pored kreveta. Papirna harmonika u drvenim koricama knjige. Za takav vanvremenski komad vredi dati 200 dolara. If that's your cup of tea, naravno.





Slatki zverovi, obelezivaci za knjige. Set od pet zverova kosta £4.96. Ovaj mali crni oblak sa ljubavnim pismom mi je favorit. Ostale bih izdelila.





I za kraj, aktuelni item, najneznije gnezdasce za uskrsnje ili neuskrsnje jaje. Nekoliko grancica, sa sve jednom malom pticom. Totalna tenderoza... Zavisno od boje od sedam do deset dolarosa, srebrnkasti su oko 80 ali me oni ni ne zanimaju. Pre bih uzela belo, crveno, indigo, sivo ili crno gnezdasce.


~ ~ ~ ~ ~

klik na slike za odlazak na strane koje ce vas sa Holycool-a odvesti na online radnje koje prodaju te stvarcice.

. . . . . . . . .

10 коментара:

Related Posts with Thumbnails