9. 10. 2012.

Nika Stupica



Porcelanske divotice koje pravi slovenacka keramicarka Nika Stupica jaaaako su mi poznate. Da li sam ih vec vidjala ili su mi samo toliko silno bliske pa ih instantly prepoznajem kao da ih vec znam, nisam sigurna.








Porcelan je poseban materijal. Ja to samo osecam, a Nika to zna i o tome prica. Naglasava kako je ovo snazan iako naizgled krhak materijal. Njegova providnost pre svega daje nam takav utisak, a onda i lekciju da tanano ne mora biti i lomljivo. Ili bar ne lomljivije od srodnih, naizgled grubljih materijala.





Tufnasti komadi su mi omiljeni. Cini mi se da bih sebi najradije priredila jednu od ovih soljica sa drskom tako zanimljivo kontrastiranom. Debeljuskastom, neprovidnom, masivnom.




Mada, cunjajuci dalje, ima tu kojecega neodoljivog.





Onda, od tufni u koloru Nika prelazi na tufne u teksturi...





ili brda u slojevima. Pejzaz na vasoj ciniji za pirinac ili jutarnji musli. Griz ili puding. Ko sta zeli.




Iako ce studijske fotke da vam daju dovoljno informacija, tek u susretu sa suncem ove porcelanoze otkrice svoje prave lice...












Nikin studio dopisan je na moju “ne propustiti u Ljubljani” listu.


Sve fotke pronadjene su na Nikinom fejsu.


8 коментара:

  1. nikine kreacije žive od svetlosti:)
    divna je.

    ОдговориИзбриши
  2. Post je odlican. Volim soljice,tanjirice od porcelana,i imam 2 kompleta od bake.. i ove su slatke skroz, mada ja volim cvetnee :)

    ОдговориИзбриши
  3. niku sam davno otkrila i sve se motam oko nje, obilazim, zaobilazim, zaboravim, pa se opet odusevim.

    porcelan joj je nestvaran, na suncu jos lepsi.
    meni moze kugla od maline i jedna od limuna i zove.
    u bilo koju ciniju...
    :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. onda se ja okrenem kelneru/kelnerici i kazem: "i ja cu isto!" :D

      Избриши

Related Posts with Thumbnails