1. 5. 2012.

You've Got Mail!



u foto finisu aprila meseca

stigla prva tura
prolecne poste!


> 1 < 
Design School Confidential: Extraordinary Class Projects From the International Design Schools, Colleges, and Institutes [Hardcover] by: Steven Heller, Lita Talarico, [Bargain Price] $16

Pred kraj ove skolske godine spremam se za narednu. Novi projektici za studente se krckaju u mojoj glavi. Sledeca knjiga od istih autora koju planiram za sebe je Typography Sketchbooks.




> 2 <
Aktuelni Emigre katalozi

Svakih par godina osvezim svoju biblioteku Emigre kataloga. Sest aktuelnih kataloga, opsti, istorijom inspirisani, Mrs Eaves XL, Mr Eaves, Vista i Alda. Katalozi su besplatni, a dostava van Amerike se naplacuje $10. Debeljuskasti koverat stize za nekih nedelju dana. Mozete i da ih dwnldujete besplatno, ali imati ih u stampanoj formi poseban je fazon.




> 3 <
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative [Paperback] by Austin Kleon, $8.47

Sjajna coffee table knjigica, super sveza, prvo izdanje - mart 2012. Uzivam u svakoj strani, slazem se svim srcem. Gustiram je prelazeci samo par strana dnevno. Ovde pronadjite vise o knjigici a evo samo zadnje korice, da se upoznate sa sadrzajem.




> 4 <
Rifle Paper Co.
$10.00

Last, but certainly not least - nesto iz prolecne kolekcije RiflePaperCo. Dve diiiivne male svescice, crna i bleeedo roza sa zlatotiskom. Plus jedna hello karta, veselje.





Srdacno preporucujem prolecnu kupovinu
koja stize pravom starom postom,
osvezava kao putovanje!

*

10 коментара:

  1. Radujem se, kao da je meni stiglo:)
    Divan post ♥

    ОдговориИзбриши
  2. ooo, da, da ništa lepše nego fina, smeđe/žučkasta, napuhana kuverta, čak i malo zgužvana (od duuugog putovanja) puna finih stvarčica:)
    još nisam prespavala Avalanche print...
    živel 1. maj! idem da dišem letni preview:)

    ОдговориИзбриши
  3. ne znam gde je nestao ovaj komentar:

    magrit:

    Huh, i ja drzim kovertu ponekad neodpakovanu neko vreme, onako debelu, cisto radi zadovoljstva :)

    Na slici od RiflePaperCo - bela i crna sveska su sa ukrasima ala zlatno ?

    ~ ~ ~
    magrit, pravi termotisak zlatnom folijom, imas ovde zum na detalj:
    http://misomiss.tumblr.com/post/21910440699

    ОдговориИзбриши
  4. Otkrij mi tajnu, kako si pazarila u Rifle Paper Co. prodavnici? Ja sam uspela doci samo do nekih cvetnih notesa dostupnih na Amazonu, a patim za kalendarima i gomilom divota iz njene radnjice, ali nema nas u popisu zemalja za slanje postom... shmrc, jec, plach :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, i ja sam kupila te tri sveske sa amazona, divne su!

      a ovo sad... pa pisala sam im prvo kad sam videla da nas nema u spisku, pa sam posle silnih peripetija narucila na sloveniju odakle su mi ih doneli kolima :)

      nisu uspeli ni posle svega sa mnom da nas ubace na listu, a u pocetku nase komunikacije bili su sigurni da nece biti problema kod slanja. ne znaju u cemu je problem. :(

      Избриши
  5. Izgleda da cu morati da maltretiram moju americku rodbinu :)
    A jednom sam se napravila blesava pri kupovini na Etsy, registrovala moju BG adresu na Croatia, i stiglo mi je :) LOL

    ОдговориИзбриши
  6. ah, signorina na levoj stani uživa 100 na sat u sladkom konrnetu ali ja uživam u sukni , boji Tšrta i bib colar-ju-
    preživela 1. maj, uživala u indijskoj kuhinji i sjeni moje trešnje.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails