5. 1. 2012.

Edie Parker Clutches



Trebalo je da me vidite kad sam bila mala. Nekih 6, 7 godina. Idem na more sa tetkom, tecom i malenim bratom, njihovim sinom. Ne razdvajam se od svoje tasnice, pune po tankom boku i providne sa dve velike kruzne strane od kvadratne resetkice izlivene od bele plastike. Nekako kao elegantna verzija ovog klasika 80-ih.




Tu su sve damske potrepstine, maramice i tako to, i naravno - blokcic i olovka, za zapisivanje dnevnih dogadjaja. Fokus, odgovornost, radne navike, sve to kod mene je od tih 80-ih standard zahvaljujuci mami.




Sva ta secanja okinule su mi Edie Parker tasnice. Mozak projekta, Brett Heyman ovim komadima evocira akrilik chic i ozivljava ga podizuci na naredni nivo. U about sekciji pise i ovo:

Crescent, rectangular or cube shaped, Edie Parker's sleek lines, creamy surfaces and gem-flaked textures glide timelessly onto today's fashion landscape. And like their mid-century predecessors, each bag is meticulously handcrafted in America. 




Edie, Flavia, Jean i Lara su modeli, a onda se prica ovako raspevava...











Prodaju se u Barnizu i Saksu, sto vec govori mnogo. Evo, proverila sam, Jean, ovaj model koji ja preferiram, kosta oko $1200. Nista, samo da izaberem. ;)


4 коментара:

  1. Jao razumem te:)I ja sam kao klinče imala jednu belu četvrtastu od koje se godinama nisam razdvajala:)Ove mi deluju kao dostojna zamena,samo da izaberem boju;)

    ОдговориИзбриши
  2. bas za pridodati u kolekciju :)
    meni prva #romantik

    ОдговориИзбриши
  3. @sugarhoneybaby
    eto vidis ;)

    @Jelena K.
    ok, tvoja je. ja cu cetvrtu i sestu brojano od nazad ;}

    ОдговориИзбриши
  4. joooj, joooj, koju bi? Sveee biiii! Ako imam samo jednu šansu, koju, koju...mmmm....???...plavu sa zlatnim gliterom a na uzici jednog razkošnog pava...aaa! Great idea, Tomica, here I come.

    A što se tiče male Matildice i njenih taškica: na maloj fotki mala M. sa maramicom a la Audry, mali kaputič a la Jackie, male šiške a la Bardot i fina taškica puna perlica, fino preko rukice i pogled vredan Vogue Covera;)
    Nekad je bilo fortografiranje događaj

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails