31. 3. 2013.

End March Link Batch




Odleeeepila sam na Kate Spade Saturday


i na cudesne cokoladne kreacije Enrika Rovire


Strudla sa makom na veganski nacin


Prirodne boje za uskrsnja jaja


Sjajan redizajn vizuelnog identiteta jednog portugalskog univerziteta


Kad su se sreli Marina i Ulay


Uzivajte u AirFrance magazinima


Mmmmmmm, kroasan sa krem sirom, lososom i pickled lukom


Odlicne prezentacije studija Olsson&Barbieri


Palacinke od zelenog caja sa filom od krem sira sa pomorandzom


Ocarana street artom Dzeta Martineza



Gigantska muva
detektor dima


Gwyneth nam daje par yummy recepata


Ah, kakve lepeze


Amy Merric ikebanira West Elm-ovo papirno cvece


Zaljubljena u naturaldays.tumblr.com



9 коментара:

  1. moram ti priznati da mi strasno nedostaju tvoji postovi :}, ima puno lepih i dobrih blogova ali nijedan nije kao tvoj :) sa nestrpljenjem iscekujem kraj svakog meseca da uzivam u pazljivo odabranim linkovima od kojih svaki vodi u neki novi svet :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. u link batch saberem gomilicu onoga o cemu bih vam u starom tempu pisala iz dana u dan :)

      Избриши
  2. nedostaješ...
    btw bajan background.

    ОдговориИзбриши
  3. konačno je kraj marta in jedva čekam prvu polovinu aprila;D
    pred sobom vidim super vikend (baš me briga za kišu) jer ču zaroniti u tvoju ponudu...he, he osećam se kao da živim nekde u amazonskim šumama i jedanput na mesec stigne nam pošta

    kajine makovnajče nisam imala još prilike probati ali su za to njene bajadere fenomenalne. kao i ona <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dolazim vam na dve nedelje, kao plata :D

      mene uhvatio neki opasan craving za makovnjacom, a lenja sam pa mi se ne pravi, samo mi se jede ahahaha

      Избриши
  4. Fališ u svakodnevnim dozama ali i ovo je dovoljno. Bolje išta nego ništa. :)
    Uživam u kreacijama Martineza ali i Poppy&Red a, i posebno hvala za recepte za prirodno bojenje ukršnjih jaja, sad ne moram da tražim na netu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam korisna, pa makar i u ovom novonastalom slow mode-u ;)

      Избриши
  5. This is really a very good article that I really like and will definitely share it widely with my friends, wish you all good health and make more articles in the future. thank
    [url=https://tanthanhcontainer.com/container-mo-vach/]container mở vách[/url]

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails