24. 8. 2012.

Ferm Living




Dansku firmu Ferm Living pratim vec neko vreme, a sa novim katalogom za predstojecu sezonu sazrelo je vreme da vam ih predstavim ukoliko za njih niste znali, ili vas potsetim na njih i skrenem paznju na novitete ukoliko ih vec volite.

Za sebe kazu: Ferm LIVING is a Danish interior company that aims at designing and manufacturing interior products with a graphic touch. The product range consists of wallpaper, Wall Stickers, textiles, kitchen items, a large KIDS collection and much more...




We are constantly racking our brains to come up with new ideas, designs and find new sources of inspiration. That's why we created this blog where inspiration, design and quirky details can blossom and grow.






Aktuelne su nove tapete, izmedju ostalih i ove koje imitiraju mermer. Looove it. Parce tog mermera mozete preuzeti iz podloge Ferm Living bloga, a evo ga i ovde:






Neke od njihovih stvarcica za kucu postaju mi trajni favoriti, medju njima ove dve porcelanske soljice:






... a u novom katalogu, pregrst cudesa. Ovi jastuci neuobicajenih formata u divnom koloritu:





... i nesto Ferm Living tipicnih settinga:














Iz aktuelnog kataloga, ovo su moji favoriti:




a i ova malena sa ocima usadjenim blizu, nedoljiva mi je nesto.



A sad, pronadjite svoje favorite za jesen/zimu:






11 коментара:

  1. Анониман24.8.12. 10:03

    Bas mi se svidjaju rombovi !
    U ovim bojama, izgledaju kao potpuno novi oblici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da i preklopljeni, malo izbaceni iz pravilne geometrijske osnove... opasno osvezavajuce!

      Избриши
  2. da, da zabadaj nož u ranu... šta bi imala Iz Ferma...pa ovako, nešto sitno, malecko, možda neku krpicuuuuuuu!!!!!!
    sve, bi imala, sve, sve, sve!!!
    najprije mi se dopada izbor boja, onda idemo polako dalje, znači sveeee....kod nas ima Ferm Sisi
    http://www.sisishop.si/bajdevej sva grafika kod Sisi je od Mete Wraber i svaki put razmotravam, pa jeli bi ona rombozdelica meni ulepšala život ili ne ili mi zbilja treba ona tray koji košta kao sjene od Diora...hmnjhmnj...još ću malo razmiliti i kako se poznajem (u zadnje vreme sam mnogo natural, trayeva imam ko buha, ali koji fini kušin bi me razveselio)
    Ferm je prelep.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas razmisljam kako cu morati da zapisem sva ta mesta pa kad krenem k vama da imam putanju. toliko je super slovenackih ljudi i mesta isplivalo u tvom komentarisanju ovde!

      Избриши
    2. draga lovely (to je sasvim random) Jana, ne trebaš ništa da razmišljaš, tu smo čekamo te i Matilda je na tvoju razpolagu (neču ni da proveravam dali ova reč ima smisla...ali razumemo se).
      Kod nas si Persona Mooooolto Grata;)

      Jednostavno znam, da češ se imat...hmmm....bajeslovno (mah, to bi bilo Great, ali ja sam onako višemanje Yugo girl pa to malo priredim )

      Избриши
  3. ajde, odlučila sam, nužno, ma nužno mi treba basket iz žice.
    neznam kako sam do sada živela bez njega.

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi se svidja ova igra sa geometrijskim oblicima! Hvala što si me upoznala sa njima. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails