11. 7. 2012.

Maccessories pt.6

Jadne foto aplikacije i njihovi developeri. Pored Instagrama vraski je tesko izboriti se za paznju. Ako kao i ja volite da redukujete broj aplikacija u svakodnevnoj upotrebi, recite, sta je potrebno da foto app pridobije vasu naklonost slicnu onoj koju ima Instagram?

Za mene je to odgovor na ovo pitanje dala besplatna aplikacija Photoautomat. Kabina za slikanje sa 4 fotkice u nizu. Cetiri priseta daju fotke prakticno identicne prirodnom stanju, crno-belu i malo patiniranu verziju, sepia tonove i intenziviran kolorit. Uslika vas 4 puta i izbaci slajfnu sirine 480px. Najs.





Beleske o susretima, ali i blesavi, nesto likovniji eksperimenti. Potrebno je nesto vestine, osecaja za kadar i svetlo, za dinamiku, a onda... siiilna zabava.





13 коментара:

  1. divota!! photoautomat je tako mocna stvar, ja ih vijam gde god putujem :)

    ОдговориИзбриши
  2. naaajs. ali ipak nedostupna nama androidima :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda pronadjete neki jednako dobar na vasem marketu? Ako ne, zelim vam transfer tipa Instagram ;)

      Избриши
  3. Koliko me je obradovala ova aplikacija, toliko sam se i stuznila kada sam shvatila da je samo za iPhone :'(
    Ova u kontra svetlu sa repicem je just pefect <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taj moj omiljeni, crno-beli mod super radi sa svetlom. Mrak, standard, kontra, bljeskovi... Odusevljena sam.

      Избриши
  4. predzadni niz je prelep.
    Muza iz Givernya!?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kazem ti, ozbiljno uzivam u eksperimentisanju sa ovom aplikacijom!

      Избриши
  5. uhh, koje strašno božje oko na zadnjem Miso Miss, pardon predzadnjem

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман12.7.12. 10:31

    Interesantna aplikacija, mislim da postoji nešto slično i za Android, ali ne ovoliko dosledno realno.
    Što se tiče instagrama, mislim da njegova popularnost leži i u tome što nije samo aplikacoija sa interesantnim efektima, već i svojevrsna fotografka društvena mreža. Sve češće tamo viđam sjajne ideje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. verovatno je taj aspekt umrezavanja vazan za uspeh. cini mi se da sve slicne aplikacije imaju gradjenje mreze kao default pocetnu ideju, pa ipak, ne ide im jednako dobro, ima instagram nesto posebno... svakako "pametnije" presete, dodatke i nadgradnje. ko ih je pratio u evoluciji zna to da ceni. videcemo sta ce biti sada od kad su presli u druge ruke.

      Избриши
  7. svidja mi se...hocu android verziju :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails