28. 2. 2011.

Mr Porter. Cavalier.

Danas, nesto za decke.

Prvo, Cavalier. Kavaljer, konjanik. Obozavam ovaj logo, industrial stencil meets klasicno smekerski.



Kratko objasnjenje koncepta kaze: If Steve McQueen carried a beat-up leather duffle bag on the back of his motorcycle; what would be in it and how would the products look?

Promo fotke koje se u velikom formatu i finom tempu smenjuju na sajtu pocinju sa scenom koja potseca na uvodnu spicu filma, a i sve ostalo je jednako filmicno ali jednostavno i stvarno. Zivite svoj film svim silama.

















To je bio kavaljer. Drugi gospodin koga vam danas predstavljam je gos'n Porter. Deset godina posle zenske on-line radnje luksuzne modne robe, evo nam muskog pandana Net-a-Porter-u. Ova radnja za vanvremenski stajlish muskarca gradjena je vise od godinu dana u pametnoj londonskoj web kuci Wednesday. (read all about it)



Mene su bili ocarali najavljujucom scenom koja me je silno potsetila na one fotke sa detektivskog stola koje vec godinama koristim za korice Fabrike knjiga...



... a kada je osvanuo sajt... Pa prvo sto sam videla je da su prepoznali tacno u kojoj se drzavi nalazim i - da salju robu u Srbiju. Respect. Potvrda ozbiljnog pristupa.

A onda, medju Men of the Moment ugledam i Bena Gorhama of Byredo i osmehnem se nakoso, srecna kako gadjam trenutak.



U dnu strane, Style Directory i podsekcija Video Manuals sa still frejmom u kome se Sir Paul Smith drzi za manzetnu. Znaci, mora da u tom filmicu objasnjava nesto krucijalno. Kliknem, poslusam, ismejem se, potvrdim - Paul Smith je car.



Za kraj, evo samo nekoliko kombinacija za narednu jesen iz kolekcije Paul Smitha za nas zenske, da danasnjem rugged yet sophisticated frajeru pridodamo adekvatnu partner in crime.





Boy or a girl, keep your boyish charms and keep on growin'.

Bisou!

8 коментара:

  1. Анониман28.2.11. 09:32

    fotografije su prave! Hvala ti za lep komentar ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.2.11. 10:11

    tri put ura za Bena Gorhama, i gadjanje trenutka. Pa to si ti :)

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam odushevljena porterom i ne samo zato shto sam founding member pa sam medju prvima imala priliku da pronjushkam
    sve mi je nekako dobro, osim cena, ali navikla sam vec na netaporteru :)

    ОдговориИзбриши
  4. @Juliet's pen / Jovana
    ;)

    @Anoniman
    hvala hihi

    @Jelena K.
    NARAVNO da si founding member. fanatik! ;]

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. I blog je milina.

    Pratim od danas, Baci oko na http://messinmycloset.blogspot.com
    :)

    ОдговориИзбриши
  6. Once again,Paul is geniuos!Tačkice i tako sveden kolorit čine ovu kolekciju prosto amazing!!!

    p.s. Jana - true trendspotter! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  7. @Dragana Honey Daša
    o, da :)

    @Jovana
    hej hvala, dobrodosla. naravno da cu svratiti. ;]

    @Amelie
    merci ;}

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails