9. 6. 2012.

This is John Baldessari



Nesto o cemu se s razlogom trubi na sve strane. Carevi iz Supermarché-a napravili su kratku i super sadrzajnu storiju o Dzonu Baldesariju. Stidim se kad kazem da mi je do danas ovo ime bilo jedva poznato, a od sada sam zasenjena. Da li je u pitanju njegova quirkiness ili to sto je na quirky nacin upakovan u ovaj quirky video – nemam pojma.


Ono na sta prst mogu da stavim je da me je tipografija u ovom klipu potpuno ocarala. Evo, pogledajte. Prvo bunch of letters, a na kraju i video. Super informativan, beskrajno zabavan. Brz i pametan, kao i njegova tema, gigant Baldesari.






I, evo ga:




ABOUT:
The epic life of a world-class artist, jammed into six minutes.
Narrated by Tom Waits.
Commissioned by LACMA for their first annual "Art + Film Gala" honoring John Baldessari and Clint Eastwood.

~ ~ ~

plus, ultimativna zabava:
BALDESSARI iPhone & iPad APP

This interactive artwork by John Baldessari is your In Still Life. With this 17th-century Dutch painting as your beginning, arrange the 38 objects onscreen to create your own still life. Creativity is your only criterion.

evo mog prvog pokusaja:




<3. Totalni <3.

~

p.s. ovaj njegov rad verovatno znate:


5 коментара:

  1. majstorski!
    naucila nesto novo :) thnx 4 sharing

    ОдговориИзбриши
  2. Odlichan film, odlichan post. Pored sveg Pariza, Jana jos uvek uspeva da me inspirishe (i mene i prijatelja, filmadziju Danca koji je kazao samo "nisam video bolji kratki film godinama"). Hvala!

    ОдговориИзбриши
  3. mićamića13.6.12. 15:31

    kakav cakiš! i video. i djoni.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails