16. 8. 2010.

Simply happy.



Vreme. Ide. Ne dam mu da prodje. Ali sam svesna da tece. Sve mi jasnije postaje ono sto je mama pricala - da ni za sta na svetu ne bi dala ni jednu svoju boricu. Posteno ju je zaradila.



Kada ovo budete citali ja cu se brckati u Istri slaveci rodjendan. Grickati nesto bilo sta sa tartufima i pijuckati Malvaziju. Uzivancija svim silama. Tiho i radosno. Nabacujem nove borice. Smejalice.

Razmisljala sam da li da pustim blog da se odmori dok se i ja odmaram, ali se dogadja toliko predivnih stvari na ovom svetu da stanka u postovanju nekako ne dolazi u obzir. Sada mi to deluje kao waste of time. Tako, i ovih narednih 14-ak dana utisci, beleske, linkovi, sve pripremljeno prethodnih dana, da vas ne ostavim nasukane ;p Inspiracija ne zna za letnji raspust. Naprotiv! Utisci prshte i naviru sa svih strana, luduju podgrejani vruuucim vazduhom.

Cheers!

***************************************

5 коментара:

Related Posts with Thumbnails