3. 2. 2010.

Anthony Bourdain


image via HenryMillerLibrary.wordpress

Ja sam, cini mi se, poslednja na planeti Zemlji saznala za Tonija Burdejna.

Coba kaze cita Kitchen Confidential, onaj svetski mega hit, onog strava njujorskog chefa Entonija Burdejna. Prekul je knjiga i ceo fazon. Upravo se prisecam, od Cobe sam saznala i za Monocle (kada je aktuelan bio neki 4 broj) i za Zaplet! Nego, Toni Burdejn. Popkitchen pisala o njemu pre godinu dana. Hrvatska izdavacka kuca Fraktura izdala Kitchen Confidential kao Dosje kuhinja - back in 2007! I kao finalni udarac - RTS prikazivao seriju americkog Fox-a napravljenu po istoj knjizi krajem 2008! Ok, bila je krs, jedna sezona, 13 epizoda, nista spec. Ali, maj gad, koliko se glupavo osecam kad kasno saznam za nesto tako huge.

Uglavnom, ono sto je total frishko i ongoing je 6. sezona njegove emisije No Reservations koju priredjuje Travel Channel, a navodno se prikazuje na Travel&Living. Now, god knows koliko sam premijera i repriza Miami i L.A. Inka ja videla na tom sarenom kanalu, ali na Tonija naletela nisam. Ah da, uspravo se ispostavlja da sam od svih tih epizoda uspela da propustim epizodu kada Toni dolazi kod Garvera(!!!).

Za sada sam na YouTube-u, da se upoznam sa gospodinom, izmedju ostalog pogledala i jednu preslatku kratku baget epizodicu i prilicno jezovitu petodelnu pricu iz Grcke. Bogami je ostar, ostrouman, iskljuciv, mestimicno disrespectful i prakticno generalno krajnje nezainteresovan za korektnost. Evo samo najave za ovu aktuelnu sestu sezonu:



Ako znate nekoga ko moze da nam dovede No Reservations na TV, pliiiiz ucinite nesto, zaduzite se, ispucajte kredit, videcete da je vredelo. Ja probala, nisam uspela.

MAY 2010 UPDATE: No Reservations krenuo na Travel&Living-u!

..............................................................................................
I was, as it seems to me, the last one on the planet Earth to find out about Tony Bourdain.

Coba says he reads Kitchen Confidential, that world-wide mega hit, by that cool NYC chef Anthony Bourdain. The book is too cool and all. I am just remembering now, from Coba I found out about the Monocle too (when some 4th issue was out) and about Zaplet restaurant here in Belgrade! But, back to Tony Bourdain. Popkitchen wrote about him a year ago. Croatian publishing house Fraktura published Kitchen Confidential – back in 2007! And as the ultimate punch – RTS, our local national TV, broadcasted the series by American Fox television made based on this book in the end of 2008! OK, it was trashy, one season, 13 episodes, nothing special. But my god, how stupid do I feel when I find out so late about something so huge.

Anyways, the thing that’s completely fresh and ongoing is the sixth season of No Reservations, Tony Bourdain’s travel’n’eat show made by Travel Channel, and supposedly broadcasted at Travel&Living channel. Now, god knows how many premiers and replays of Miami and LA Ink I saw on that colorful channel, but did not come across Tony. Oh yes, it just turned out that of all those episodes I managed to miss the one when Tony visits Garver (!!!).

For now I am at YouTube, in order to meet the gentleman, among others I saw one super-sweet baguettes little episode and quite creepy five-part story from Greece. My-oh-my he is sharp, bright, particular, occasionally disrespectful and practically completely uninterested in being correct in general. Here is just the announcement for the current sixth season: see clip

If you know someone who can bring us No Reservations on TV, pleeease do something, get into debt, spend your credit, you’ll see it’ll be worth of it. I tried, did not succeed.

5 коментара:

  1. Mogu da ti donesem 5 random epizoda, mislim da je cetvrta sezona u pitanju. U pitanju su London, Berlin, Singapur ...

    Inace Vlada Zaplet mi je spomenuo da bi gospodin Tony Bourdain mogao da se pojavi i u nasem ataru. Taman da mi potpise Kitchen Confidential i knjigu recepata iz njegovog njujorskog lokala (recepti su preteski, a instrukcije da taj i taj sastojak imas svez na nekoj njujorskoj pijaci petkom, mi nista ne pomaze).

    ОдговориИзбриши
  2. mogao da se pojavi as in planirano je i takoreci dogovoreno ili zeleli bismo?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.5.10. 12:56

    Anthony Bourdain's Alternate Universe

    http://www.youtube.com/watch?v=DjHFaDt1s0U&feature=fvst

    ОдговориИзбриши
  4. Hej, ja tek sad vidim ovaj tvoj post..posle dve godine, e to je sramotno! :)Ma i sad pola ljudi ne zna za njega, jer ih ne zanima.

    Mene je on tako nervirao do skoro! Kad god ga vidim na tv-u, prebacim. I isto kao i ti, slucajno odgledam epizodu o Grckoj i odusevim se kako lepo prikazuje, dinamicno je, svugde ode, svasta proba (to sto on moze da pojede i da mu bude ukusno, to malo ko moze) i iako traje skoro sat, drzi mi paznju.

    Ali me je ubijao njegov sarkazam. Inace ne volim takve ljude, jer to gledam kao odraz sopstvene iskompleksiranosti, i ne umem da izadem na kraj sa njima, jer mi je to jednako vredjanju drugih.

    Sada mi bude smesno, jer sam navikla na njega takvog, ide uz njega, a i nije zlonameran, samo je malo ogranicen sto se nekih stvari tice, ali jednostavno on je Amerikanac, sve mu je evropsko strano. I sad malo pretera..eto juce sam gledala emisiju o Kairu (posto sada pomno pratim sve, u cilju da odgledam svih 8 serijala!!) i bude dobar prema lokalcima, vidim da ga sve zanima, hoce da sazna o drugim kulurama, ali opet tako nekad izvali neku glupost, i dode mi da mu kazem - ''budalo'', ali koliko vidim ti ljudi se ne uvrede. Ja bih :) Ali dobro..uvek da lep zavrsetak, par recenica na kraju i to mi ukaze na to da je pametan i da je ipak otvoren ka drugim kulturama i narodima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste, sve se slazem. i po pitanju tih njegovih igranicenja i cinizma, a i te selektivne otvorenosti. ja sam npr gledala tu epizodu kad je u japanu i kada sve vreme prica koliko je japan njemu totalni opozit i bas zato mu prija, smiruje ga. i sve vreme cunja sa majstorom morimotom i gledamo sagu o soba nudlama i sve je baaaajno.

      slazem se, nervirao me je a sad sam ga prihvatila :)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails