2. 6. 2009.

Belgrade Brooches & Badges

******************************************************
U OKVIRU BDW-a, 30 i 31.5. desila se jos jedna Moda za poneti, ovoga puta i prvi put u kulturnom centru Grad.




Izgleda da je nasa draga Moda najzad dobila svoj dom. Voleli smo je i kada je bila u SKC-u, mada joj je ocigledno tek sad ugodno. Ako planirate da kupite neki odevni komad, preporucujem obilazak tokom dana, kasnije sve biva vise party-like. A gore, na spratu, tezgice i gomila sitnica. Neophodno je njuskanje, traganje, odabiranje, i naci cete sebi po neki biser za novu sezonu. Novost su za mene bile majice sa printovima krompirom, na zalost samo u muskim velicinama. Bojana Nikodijevic se sa svojim kolacicima nije pojavila, a divne Ljudmiline solje iz kojih cete u Gradu popiti kafu kao ni one koje su bile izlozene na BDW-u - nisu na prodaju. Bu-hu-hu... Osim toga, videcete sta sam ja iscackala za sebe.

Ah, da, najzad sam posle parade Mekova i njihovih ponosnih vlasnika na BDW-u, videla jedan supish kul preokret - DJ decko je svoj kompjuter izlepio i time nam rekao da su pajtasi i da ga kompjuter ne poseduje... pravo olaskanje posle cele one stisnute parade na BDW-u... najssss.



I, EVO MOG ULOVA:


a ovako ih kombinujem sa mojim sitnicama na jaknama i mantilima:

LEVO: leptir Ljudmila Stratimirovic i Ana Jakic Jevtovic, bedz Manja Radic.
DESNO: bedz Manja Radic, cupcake Iva Brkic, labud Ljudmila Stratimirovic i Ana Jakic Jevtovic



LEVO: mindjusa Isidore Juzbasic, bedz Manje Radic, cupcake Ive Brkic.
DESNO: cupcake Ive Brkic, zec Ljudmile Stratimirovic i Ane Jakic Jevtovic
(+bedz French iz moje pilot serije Tixy)

....................................................................................................
soon

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts with Thumbnails