BACKGROUND BY Fuzzco™

15.06.2011.

Drawn This Way



Kako volim kada saznam za nekog novog super fresh i chic ilustratora! To se, evo, desilo danas.

Adrian Valencia je muskarac koji pravi elegantne fashionesque, girly ilstracije koje su na pola puta izmedju Tadahira Uesugija i Jordija Labande. Tanke chic figure i prozracne spa situacije za zenske magazine poseban su segment u svetu ilustracija, a on se tu udenuo znalacki sa svojim utegnutim, preciznim stilom. I tim Tadahiro okicama, zatvorenim, sanjalackim i malkice nadmenim.











Sam taj stil meni nije svojstven i posebno prijemciv, ono sto me je privuklo da procackam po njegovom portfoliju zapravo su ilustracije Lejdi Gage koje sam prvi put ugledala na tumblru Nikole Formicetija.

Kao sto je i prethodno znao da uradi sa zenskih profilima, slozio je citavu gomilicu super realnih i genijalno stilizovanih Gaginih izdanja u jednu prezanimljivu slajfna-formaciju. Voila:



LOVE IT!

Uzivanje.

Narocito ako znate originale. A i ako ih ne znate, bacite pogled na Adrianov radni sto. Ja obozavam da gvirnem u tudji proces rada.















I finally, Gaga od pre neki dan, sa dodele CFDA nagrada.



Kakve teksture, materijali, sminka, maestralna materijalizacija koja deluje kao od sale... Adrianov blog je od danas na pracenju, cekam nove Gage, mada me ni ostali, more girly additions, nece razocarati.

p.s. nisam objasnila naslov posta za one koji ne prate Gagu. Album joj se zove Born This Way, pa je naslov Adrianovog posta sa ovom najnovijom CFDA Gage bio Drawn This Way. Eto.


5 коментара:

  1. Fenomenalno izgleda.Moram da ih jos malo prucim:)
    Odlicno otkrice:)

    ОдговориИзбриши
  2. divne su mu ilustracije,pogledala sam malo,blog mu je relativno "mlad" ali na sajtu ima sjajnih slikica. Evo jedne za tebe :)))http://www.adrianvalencia.com/index/adrian_valencia_p1_illo_8.html

    ОдговориИзбриши
  3. jeste, prilicno je nov blog, ali je portfolio sasvim fino popunjen.

    MaMarijana, meni je ovo bilo prezabavno, # NJEGOVA i # MOJA ilustracija. hihi!

    ОдговориИзбриши
  4. sjajno,super su gage,ali ove girly su mi bas slatke i nekako retro.Volim sto si pronasla i ovaj proces "proizvodnje",hvala za ovo otkrice!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails